Boykot - ja, men af hvad?

af Lars Thirslund og Marianne Herlufsdatter

Vi har hverken tid, råd eller ork til at læse de spaltestrømme, der dagligt leveres af presserne. Det er først nu, længe efter, at vi får kendskab til nogle af de artikler, som fulgte efter Mariannes korte optræden i fjernsynet. En af de mest stupide tegnes af Ulrik Høy i Weekendavisen. Han kalder den: Boykot TV-debatten. Den burde have heddet Boykot ytringsfriheden, eller endnu tydeligere: Boykot sandheden. Det har hans avis gjort i årtier.

Ikke al sandhed; men sandheden om den religion, dens magthavere dyrker, holocaustmytologien. For at redde den er postilskriverne parat til at hylde multi-kulti, og at Islam erobrer Danmark. Som den flinke rettroende, han er, finder Ulrik Høy det derfor skændigt, at Mogens Camre skulle have lov til at diskutere med en muslimsk kvinde. Man kan sige, at det fik han heller ikke. Der var sat stramme regler for, hvad han måtte bringe på bane; men Ulrik Høys kritik går på, at han overhovedet blev sluppet frem på skærmen.

Og så var han fremme ved sit egentlige opstød:

"Helt ulykkeligt blev det, da Bent Melchior, Jacques Blum og en overlevende jødisk kvinde blev konfronteret med de skamløse påstande om, at disse lejre slet ikke eksisterede, de var fri fantasi, og at ikke nær så mange jøder som påstået var blevet myrdet. Hvorfor står fremtrædende danske jøder model til den slags? Jeg forstår det ikke. Det er pøbel-TV - - - jeg synes tiden er inde til at boycotte den type debat-TV, hvor dødsens alvorlige emner kastes i grams og øjeblikket efter jappes til side af åndssvage reklamer."

Jamen, det der blev sagt, var, at der fandtes lejre; men om dem har holocaustmytologerne, postilhistorikerne og aviserne løjet i årtier. Weekendavisen gør det stadig. I dag kan hvem, der gider, gå hen til reolen og skaffe sig kendskab til, at man vedrørende de siden krigen mest berygtede lejre, Auschwitz-Birkenau, har overdrevet tabstallet med mellem 3 og 4 mio.

Ulrik Høy gider ikke gå hen til reolen. Og det gider mange af de andre, vi har talt med, heller ikke - eller de lader som om. For sandheden om holocaustmytologien må ikke komme frem. Og derfor hober Ulrik skældsordene op, næsten værre end Ekstra Bladet: "Galninge, ekstremister, ignoranter og patentidioter".

Med disse uforskammetheder håner han en række af vor tids modigste og mest klarhjernede forskere. En af dem overlevede, dødssyg af tyfus, opholdet i to tyske koncentrationslejre - ikke Theresienstadt. Han var havnet der på grund af modstandsarbejde. Alligevel krævede han retfærdighed for sine modstandere og frem for alt: sandhed.

Hans navn var Paul Rassinier. Læs om ham i " Døde virkeligt 6 mio.?"

Ulrik Høy mener måske, at han kan støtte sig til flere reoler fulde af holocaustlitteratur, der siger det modsatte. Ja, men det afgørende er, at de enkle fakta, som er kommet frem om Auschwitz, dokumenterer, at de mange reoler med holocaust er fulde af løgn, selv om der naturligvis kan være noget sandt iblandt.

Hvad der skulle boykottes er de blade, der lader sig dirigere af en os helt fremmed mytologi. Vi hører meget gerne fra nogen, der kender sådan et blad. Så længe ingen har givet sig til kende, er der ikke meget andet, man kan gøre, end at anskaffe litteratur, læse Samisdat og udnytte internettet.

Marianne Herlufsdatter
Lars Thirslund

7. februar 1999

Jeopardy-svar:

Digteren, vi efterlyste i " Desinformationssamfundet" var Heinrich Heine.

Denne gådefulde person skrev også den tyskromantiske Lorelei, der begynder:

Ich weiss nicht, was soll es bedeuten

Dass ich so traurig bin:

ein Märschen aus uralten Zeiten,

Das kommt mir gar nicht aus dem Sinn.

Die Luft ist kühl und es dunkelt

Und ruhig fliesst der Rhein;

Der Gipfel des Berges funkelt,

Im Abendsonnenschein.

Die schönste Jungfrau sitzet

Dort oben wunderbar,

Ihr goldnes Geschmeide blitzet

Sie kämmt ihr goldenes Haar.

- og inkarnerede drømmen om det jordiske Paradis i Østerland med:

Auf Flügeln des Gesanges,

Herzliebchen, trag ich dich fort,

Fort nach den Fluren des Ganges,

Dort weiss ich den schönsten Ort.

Dort liegt ein rotblühender Garten

Im stillen Mondenschein;

Die Lotosblumen erwarten

Ihr trautes Schwesterlein.

Men han overdrog os også den kadavermilitaristiske Die Grenadiere, der tolker soldatens drøm om, som Mallebrok, at ligge i graven - dog ikke med en skrå i munden, som i den danske galgenhumoreske og satire, men gravalvorligt i kommando med våben og hæderstegn:

Was schert mich Weib, was schert mich Kind,

Ich trage weit bessres Verlangen;

Lass sie betteln gehn, wenn sie hungrig sind,

Mein Kaiser, mein Kaiser gefangen!

So will ich liegen und horschen still,

Wie eine Schildwach, im Grabe.

Bis einst ich höre Kanonengebrüll,

Und wiehernder Rosse Getrabe.

Dann reitet mein Kaiser wohl über mein Grab,

Viel Schwerter klirren und blitzen;

Dann steig ich gewaffnet hervor aus dem Grab,

Den Kaiser, den Kaiser zu schützen.

At oversætte den geniale digter vover man jo næppe; men hans budskab i digtet i vor indledningsartikel er ikke blegnet i de forgangne halvandet hundrede år. Det kan vel fremstilles sådan:

Tyrker, inder', hottentotter

har vor fulde sympati,

når de lever, ler og elsker

langt herfra udi Tyrki

Men når de i store skarer

lissom maddiker i spæk

i Europa vil slå rødder,

er snart sympatien væk.

Om Samisdat VI og VII:

Nej! Vi bærer ikke nag:

Vi vil i VESTLIG SAMISDAT VI komme dagspressen til hjælp og bringe læserbreve og artikler, som aviserne "ikke har haft plads til."

Vi bringer f.eks.: " Den snu antidanisme". Et svar på Geoffrey Caines artikel " Den snu antisemitisme".

Og " Revisionisme er sund fornuft - holocaust er religion, men ikke vor religion, der bygger på Jesus, som stod for og står for sandhed". Her bringer vi lidt af det, som Ekstra Bladet endnu ikke har set sig i stand til at klemme ind mellem (luder)annoncerne.

Vi peger på, at grundloven er et værn for vor kultur og vor religion. Resten bør vi selv tage os af.

VESTLIG SAMISDAT VII vil bringe "gamle nyheder" om tænkere og forskere, som for vore hof- og postilhistorikere har været, og åbenbart stadigvæk er, tabu.

VESTLIG SAMISDAT

ISSN 1395-9662

ansvarlig: Lars Thirslund
Lønstrupvej 122
DK 9480 Løkken

Tlf. 98 99 65 74
Postgiro 84 794 10